HARGAI MASA !!!

AHLAN WA SAHLAN

2015-01-19

السلام عليم ورحمه الله وبركاته

Salam sajehtera kepada semua .

   Zaman yang serba canggih  ini banyak sangat media sosial yang sampai kadang-kadang tak tau nak pilih yang mana satu ,tambahan pula saya bukan lah orang yang pandai dalam dunia IT, kerana tu lah laman blong ni tak dikemaskini ,Satu hari seorang sahabat bertanya kepada saya , pondok nie ada blong dak..saya kata .ada..ooo ..  lama tak update..untuk itu saya hantar sikit gambar-gambar Sekolah Pondok Bandar Hilir Sik Kedah yang saya kendalikan ini ,semoga tuan puan yang ingin buat kebajikan seperti sumbangan zakat,wakaf ,beras ,dan apa saja boleh lah hubungi saya ditalian 013 488 4814. akaun bank Islam 020480100 28139 atas nama Pusat  Pengajian Islam Pondok Bandar Hilir .

  Sebagai makluman juga sekolah pondok seperti ini sangat bergantung kepada sumbangan orang ramai kerana semua kos operasi ,pentadbiran elaun guru ditanggung sepenuh pihak kami ."Kami cuma menyediakan tapak kebajikan ,maka tuan puan bolehlah buat kebajikan .









 sesi  pengajian ,keadaan  tempat dan lain-lain

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Memohon Sumbangan Anda

E-Mel : attaalim93@gmail.com. Blog : pondokbandarhilir.blogspot.com.
No. Tel : 013 9150557,Ust Mohd Ali bin Hj Abu Bakar (Pengetua).

Akaun BIMB : Pusat Pengajian Islam Pondok Bandar Hilir Sik
No. Akaun : 020 480 100 28139

Sumbangan anda kami sangat sanjungi dan kami dahului dengan ucapan Jazakumullah Khairon Kathiiraa dan jutaan Terima Kasih. Semoga Allah memberkatinya.

Powered By Blogger