HARGAI MASA !!!

AHLAN WA SAHLAN

2012-09-04

PEMBINAAN BILIK AIR PELAJAR LELAKI.


ASSALAMUALAIKUM.

Dengan hasrat untuk memberikan keselesaan kepada para pelajar, pihak pentadbiran Pondok Bandar Hilir kini sedang menyiapkan pembinaan sebuah bilik air baru untuk pelajar lelaki.  Jumlah kos keseluruhan projek ini adalah dianggarkan berjumlah RM 45,000.00 (Ringgit Malaysia; Empat Puluh Lima Ribu).
Sebanyak RM 15,000.00 (Ringgit Malaysia ; Lima belas ribu) telah dibelanjakan termasuk untuk kerja-kerja mengorek/ meratakan tanah, pembelian barangan, upah pekerja dan lain-lain.
Adalah dianggarkan sejumlah RM 30,000.00 (Ringgit Malaysia; Tiga puluh ribu) lagi diperlukan untuk menyiapkan pembinaan ini.
Sehubungan dengan itu, pihak Pondok Bandar Hilir amat mengalu-alu sumbangan tuan/ puan sekalian. Sumbangan boleh dimasukkan ke akaun Bank ISLAM seperti yang tertera dalam blog ini atau pun boleh menghubungi Pengetua di talian 013-4884814.
Sumbangan tuan/puan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. InsyaALLAH sumbangan tersebut akan diberkati ALLAH SWT.

TG Hj Ismail (Pengetua) sedang meninjau kerja-kerja mengorek / meratakankan tanah



Gambar Bawah ; Kerja-kerja pembinaan.


  





TERUSKAN SUMBANGAN INI ... SEIRING DENYUT NADI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Memohon Sumbangan Anda

E-Mel : attaalim93@gmail.com. Blog : pondokbandarhilir.blogspot.com.
No. Tel : 013 9150557,Ust Mohd Ali bin Hj Abu Bakar (Pengetua).

Akaun BIMB : Pusat Pengajian Islam Pondok Bandar Hilir Sik
No. Akaun : 020 480 100 28139

Sumbangan anda kami sangat sanjungi dan kami dahului dengan ucapan Jazakumullah Khairon Kathiiraa dan jutaan Terima Kasih. Semoga Allah memberkatinya.

Powered By Blogger